Sağlık-Sen’in çözümün adresi olduğunu belirten Genel Başkan Mahmut Faruk Doğan, “Üyeden Gelen Üyeye Gidecek anlayışıyla önemli hizmetleri hayata geçirdik. Ortaya koyduğumuz Sosyal Sendikacılık anlayışıyla bahane değil çözüm üretiyoruz. Üyelerimizin ihtiyacına yönelik projeleri ortaya koyduk. Aldığımız geri dönüşler, doğru işler yaptığımızı bize kanıtladı. Üyelerimiz için daha çok projeyi hayata geçirmek gayesiyle çok çalışacağız” dedi.
Sağlık-Sen Genel Başkanı Mahmut Faruk Doğan ile Genel Başkan Yardımcısı Yasin Barutcu, Kahramanmaraş Şube tarafından düzenlenen İl Divan Toplantısı’nda teşkilat mensuplarıyla buluştu.
Gündeme dair değerlendirmelerin yapıldığı toplantıda Genel Başkan Doğan ile Genel Başkan Yardımcısı Barutcu, teşkilat mensuplarından gelen soruları yanıtladı.
Toplantıda konuşan Genel Başkan Mahmut Faruk Doğan, Sağlık-Sen’in Mehmet Akif İnan’ın ortaya koyduğu temel kuruluş ilkelerinden taviz vermeden mücadeleye dayalı sendikal anlayışla çalışmalar yürüttüğüne dikkat çekti.
.jpeg)
“Üyelerimiz İçin Çok Çalışacağız”
‘Üyeden Gelen Üyeye Gidecek’ anlayışıyla önemli hizmetleri hayata geçirdiklerini anlatan Doğan, “Sosyal sendikacılık kapsamında, üyelerimizin ihtiyacına yönelik projeler ortaya koyduk. Sadece üyelerimizin menfaatini düşünerek hizmetlerimizi gerçekleştirdik. Aldığımız geri dönüşler, doğru işler yaptığımızı bize kanıtladı. Üyelerimiz için daha çok projeyi hayata geçirmek gayesiyle çok çalışacağız” dedi.
Sağlık-Sen’in çözümün adresi olduğunu belirten Doğan, “Ortaya koyduğumuz Akademik Sendikacılık anlayışıyla bahane değil çözüm üretiyoruz. Hemşiremize, hekimimize, ebemize, sağlık teknisyenimize, sosyal hizmet uzmanımıza bire bir dokunuyor, onların sorunlarını bizzat kendinden dinliyoruz. Birlikte yol haritası belirliyor, birlikte çözüm önerileri sunuyoruz. Ortaya koyduğumuz sorunları konunun muhatapları ile paylaşarak gündemde tutuyor, çözüme kavuşması için mücadele ediyoruz” ifadelerini kullandı.
.jpeg)
“Üye Sayımızı 22 Bin 430 Artırarak Tarihi Bir Rekora İmza Attık”
Sağlık-Sen’in Türkiye’nin en fazla büyüyen sendikası olduğunu vurgulayan Doğan, “Bu yıl üye sayımızı 22 bin 430 artırarak tarihi bir rekora imza attık. 296 bin 221 üye ile Türkiye’nin en çok büyüyen sendikası olduk. Bu rakam gösterdi ki; Sağlık-Sen, sağlık ve sosyal hizmet profesyonellerimizin gür sesi, hak mücadelesinin sarsılmaz kalesidir. Hekimin, hemşirenin, ebenin, paramediğin, sosyal hizmet uzmanının hakkını koruyacak yine Sağlık-Sen'dir. Sağlık ve sosyal hizmet profesyonellerimizin hakları için sesimizi daha gür çıkarmaya devam edeceğiz” diye konuştu.
Kamudaki ücret adaletsizliğine de değinen Doğan, “Yetkililerle yaptığımız görüşmelerde ana gündemimiz, diplomanın hakkı. Adaletsizliğin giderilmesi için konuyu sürekli gündemde tutuyoruz. Diplomanın hakkını almak için her türlü mücadelede yer alacağız” şeklinde konuştu.
.jpeg)
Genel Başkan Yardımcısı Barutcu: Sağlık-Sen Sağlık ve Sosyal Hizmet Çalışanlarının Tek Çatısıdır
Genel Başkan Yardımcısı Yasin Barutcu ise Sağlık-Sen’in gerçekleştirdiği faaliyetler hakkında bilgi verdi. Barutcu, kuruldukları ilk günkü değerlere göre sendikacılık yapmaya çalıştıklarını belirterek, “Sağlık-Sen olarak hakkın, emeğin, insanca ve onurluca yaşamanın mücadelesini veriyoruz. Hiçbir zaman aldatan ve aldanan olmadık. Hiç kimse Sağlık-Sen’in ikamesi olamaz. Kimse onun yerine kendini koyamaz. Sağlık-Sen, sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarının tek çatısıdır” diye konuştu.

Kahramanmaraş Şube Başkanı Demirci: Her Şart ve Koşulda Çalışanlarımızın Yanındayız
Kahramanmaraş Şube Başkanı Bünyamin Mutlu Demirci, her daim sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarının yanında olmayı kendilerine düstur edindiklerini söyledi. Demirci, “Biz sadece sendikacı olmak için sendikacılık yapmıyoruz. Değerlerimiz ve ilkelerimiz doğrultusunda hem çalışanlarımızın hem de ülkemizin geleceği için mücadele ediyoruz. Her şart ve koşulda çalışanlarımızın yanında olacağımızdan kimsenin şüphesi olmasın” dedi.
.jpeg)